Katamaran Petrol Toplayıcı

Catamaran Collector Oil Skimmer (1)
vessel mop oil skimmer (1)
Catamaran Collector Oil Skimmer (5)
Catamaran Collector Oil Skimmer (2)
vessel mop oil skimmer (3)
Catamaran Collector Oil Skimmer (4)
vessel mop oil skimmer (5)
Catamaran Collector Oil Skimmer (3)
vessel mop oil skimmer (4)
previous arrow
next arrow

Katamaran Petrol Toplayıcı yağ ve yağ içinde su emülsiyonlarını seçici olarak çekerek, tekneler arasına giren dökülen petrolün tamamen geri kazanılmasını sağlar. Oleophilik fırça, paspas, tambur veya disk, geminin su üzerindeki hızında katamaran gövdeleri arasında itilir, geminin pruvasındaki suya geçirilir ve gemi deposuna geri alınır. Katamaran Petrol Toplayıcı, su üzerinde yüzen yağı geri kazanmak için yüksek verimli bir deniz süpürücüdür.

Katamaran Petrol Toplayıcı Sisteminin başarısı, çok çeşitli yağ türlerini ve çok çeşitli çalışma koşullarını toplayabilen Yağ Geri Kazanım kapasitesinin son derece yüksek performansında yatmaktadır. Dönüştürülen – Skimmer Sisteminin özellik anahtarı, yağı tek bir işlemde yönetmek ve ayırmaktır. Petrol toplayıcı sisteminin yüksek performansı, ünitenin içindeki katamaran gövdeleri arasında kalın yağ tabakaları ve parlaklıkları korur. Katamaran Yağ Geri Kazanım Sistemi tasarımı, entegre bir Petrol Gemisinde çalışarak kolay ve güvenli dağıtıma olanak tanır.

Özellikleri

  • Katamaran Gövdesi arasında çoklu modüller veya sadece bir model entegre edilebilir
  • Modüller, %95’e kadar geri kazanım sağlayan yüksek verimli yağ sıyırıcıya sahiptir.
  • Katamaran Yağ Sıyırıcı Kirlilik önleyici çalışma teknelerinin veya petrol sızıntısı kurtarma gemilerinin içine yerleştirilmiş, Kıyıya Yakın, Liman, Kıyı veya
  • Açık Denizde kullanım için idealdir.
  • Tüm Yağlar (Hafif ve Ağır Yağlar) Viskozite Çeşitleri
  • 200 m3/saate kadar Yağ Geri Kazanım Oranı
  • Gemi hızında 5 knot’a kadar yağları kurtarabilir
  • Hızlı ve Basit Dağıtım ve İşlemler
  • Yeni gemi veya gemi dönüşüm projeleri

Katamaran Petrol Toplayıcı Modülleri

  • Fırça Modülü
    Fırçalar, yağ tabakasının içinden aşağı doğru döndü ve disklerde toplanan yağ, sıyırıcılar kullanılarak çıkarıldı ve yağ, bir pompanın yağı toplama tanklarına boşalttığı bir tanka aktı.
  • Disk Modülü
    Diskler, yağ tabakasının içinden aşağı doğru döndürüldü ve diskler üzerinde toplanan yağ, diskler arasındaki sıyırıcılar kullanılarak çıkarıldı. Yağ, disklerden, sıyırıcılardan aşağı ve bir pompanın yağı toplama tanklarına boşalttığı bir tanka aktı.
  • Tambur Modülü
    Variller, yağ tabakasının içinden aşağı doğru döndü ve variller üzerinde toplanan yağ, sıyırıcılar kullanılarak çıkarıldı. Yağ, silicilerden bir tanka aktı, burada bir pompa, yağı toplama tanklarına boşalttı.
  • Paspas Modülü
    Mop Modülü, petrol ve yağ içinde su emülsiyonlarını seçici olarak çekerek, tekneler arasına giren dökülen petrolün tamamen geri kazanılmasını sağlar. Oleofilik ipli paspaslar, geminin su üzerindeki hızında yan gövdeler arasında itilir, geminin pruvasından suya geçirilir ve geminin ortasına yerleştirilmiş bir silindir üzerinden geri alınır. Daha sonra yağ, skimmer’ın yayının yakınındaki bir sıkma makinesinden geçerken preslendiğinde ipten tamamen çıkarılır. Geri kazanılan petrol ilk olarak sıkma ünitesinin altındaki bir haznede toplanır, daha sonra yerleşik bir pompa aracılığıyla yerleşik depolama tanklarına veya yüzer bir tank gibi alternatif depolamaya aktarılır.

Katamaran Petrol Toplayıcı Sistemleri, her koşulda çalışmaya izin vermek için yağ çıkarma ve taşıma sistemlerini içerir. yağ sıyırıcı üniteleri, petrol toplama ünitesi, pompa ünitesi, hidrolik ve transfer hidrolik güç ünitesi ile birlikte gelir. Modül sayısı, geminin kurtarma kanalının genişliğine bağlı olarak buna göre değiştirilebilir. Gemi gövdeleri arasındaki oryantasyon nedeniyle, fırça sisteminin kurtarma kapasitesi deniz koşullarından etkilenmeyecektir.

Fırçalı Sıyırıcı – Diskli Sıyırıcı – Tamburlu Sıyırıcı Paspaslı Sıyırıcı modülleri, hidrolik pistonlarla işlevsel seviyeye yükseltilebilir ve alçaltılabilir, böylece operatör müdahalesini en aza indirir ve petrolü geri almadığında geminin daha yüksek bir hızda hareket etmesine izin verir.

CAT 30CAT 50CAT 70CAT 100CAT 200
Oil Recovery Capacity30 m3/h50 m3/h70 m3/h100 m3/h200 m3/h
Length1.8 m2.4 m2.5 m3.3 m4.5 m
Height0.95 m1.2 m1.4 m1.4 m1.8 m
Wide1.5 m1.5 m1.4 m1.4 m1.8 m
Weight90 kg180 kg400 kg850 kg1500 kg
Sea RatesUp to Beaufort 5Up to Beaufort 5Up to Beaufort 5Up to Beaufort 5Up to Beaufort 5
Oil Collection SpeedUp to 4 knotsUp to 4 knotsUp to 4 knotsUp to 4 knotsUp to 4 knots
Oil Recovery Efficiency% 95% 95% 95% 95% 95
Oil Troughput Efficiency% 85% 85% 85% 85% 85