Kimyasal Sızıntıya Müdahale

Hazmat Spill Response (2)
Hazmat Spill Response (1)
Hazmat Spill Response (6)
Hazmat Spill Response (5)
Hazmat Spill Response (4)
Hazmat Spill Response (3)
previous arrow
next arrow

Kimyasallar, elleçleme ve nakliyede özel bakım gerektirir. Buna rağmen, kazalar olabilir ve hala oluyor. Mavi Deniz, yalnızca nakliye şirketleri, kimyasal üreticileri, petrol şirketleri, demiryolları, havayolu endüstrisi, limanlar ve limanlar, kamu hizmetleri ve yerel, eyalet için kimyasal dökülmelere ve sızıntılara müdahale etmeye adanmış, tamamı kalıcı beklemede bulunan kimyasal dökülme müdahale hizmetleri sunmaktadır. ve federal devlet kurumları.
Mavi Deniz, saha değerlendirmesi ve herhangi bir kimyasal olay ölçeğinin dekontaminasyonu dahil olmak üzere 7/24 acil kimyasal müdahale hizmetleri sunmaktadır. Profesyonel ekiplerle en son Kimyasal Dökülme Müdahale yöntemlerini, teknolojileri kullanarak. Yüksek eğitimli operatörleri ustaca koordine ederek, ister denizde çok uzaklarda isterse ulaşım altyapısının önemli bir noktasında olsun, herhangi bir duruma hızlı bir şekilde müdahale etmek, kamu güvenliğini korumak ve bir sızıntının çevre üzerindeki etkisini en aza indirmek için hızla harekete geçerler.
Radyoaktif malzemelerin taşınması, işlenmesi veya üretimi tehlikelidir ve acil durum planlaması esastır. Mavi Deniz, tümü kalıcı olarak beklemede olan eksiksiz bir Kimyasal Dökülme Müdahalesi yelpazesi sunar.
Transit veya yerinde radyoaktif sızıntılar herhangi bir zamanda meydana gelebilir. Ülkenin en iyi uzmanlarının bir telefon kadar uzağınızda olduğunu bilerek daha iyi uyumanızı istiyoruz. Radyasyon etkilerini en aza indirgemek, tesislerin, araçların ve ekipmanların dekontaminasyonunun üstesinden gelmek ve çevre ve risk altındaki tüm personel üzerinde titiz testler uygulamak için kapsamlı bir şekilde eğitilmişlerdir.

Olaylar için, Mavideniz, kimyasalları bilinen üç müdahale aşamasında içerir:

  • Aşama 1. Tehlikeli maddeleri içeren bir olay, yargı yetkisine sahip kamu sektörü müdahale ekiplerinin hemen erişebileceği kaynaklar kullanılarak kontrol altına alınabilir, söndürülebilir ve azaltılabilir. Katman 1 olayları, çevreleme ve temizleme ile çevre ve halk sağlığı için çok az risk oluşturur.
  • Aşama 2. Olay yerindeki ilk müdahale ekiplerinin yeteneklerinin ötesinde tehlikeli maddeler içeren bir olay, yargı yetkisine sahip kamu sektörü müdahale ekiplerinin kapasitesinin ötesinde olabilir. Katman 2 olayları, bir eyalet veya bölgesel müdahale ekibinin hizmetlerini veya başka bir eyalet veya federal yardımı gerektirebilir. Bu seviye anlık ve uzun vadeli olabilir.
    Çevre ve halk sağlığı için risk.
  • Aşama 3. Tek bir eyalet veya bölgesel müdahale ekibinin yeteneklerinin ötesinde tehlikeli maddeler içeren bir olay ek yardım gerektirir. Tier 3 etkinlikleri, eyalet ve federal kurumlardan ve özel sektörden kaynak gerektirebilir. Bu gelişmeler çevre ve halk sağlığı için aşırı, acil ve uzun vadeli riskler oluşturmaktadır.